تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک آلومینیوم اراک را مغلوب کند.

اولین پیروزی محرم با درخشش مرادی؛ آلومینیوم حریف مس نشد

دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک مس رفسنجان به پایان رسید.

شاگردان محرم نویدکیا موفق شدند در دقیقه ۱۵ گل اول را به ثمر برسانند، پاس در عمق فرشید باقری پشت مدافعین آلومینیوم به عیسی مرادی رسید و این بازیکن موفق شد در موقعیت تک به تک با خلیفه دروازه آلومینیوم را باز کند.

خوشحالی تیم میزبان تنها ۲ دقیقه طول کشید و آلومینیوم موفق شد در دقیقه ۱۷ گل تساوی را به ثمر برساند، ضربه سر محمد لطفی با دفع ناقص حامد لک همراه شد و در برگشت امین کاظمیان موفق شد گل اول شاگردان مجتبی حسینی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۷ آلومینیوم این فرصت را داشت تا گل دوم را به ثمر برساند اما سیدمهران موسوی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه لک را باز کند و این درواه‌بان با یک واکنش تماشایی ضربه پنالتی را مهار کرد.

مس موفق شد در دقیقه ۶۴ گل برتری را به ثمر برساند، ضربه سر ضرب عیسی مرادی توسط خلیفه مهار شد اما توپ پس از برخورد به انگشتانش درون دروازه آلومینیوم جا گرفت.

این پایان کار نبود و علی شجاعی موفق شد در دقایق پایانی روی پاس سباستین اسپاهیو گل سوم را به ثمر برساند.

با این نتیجه مس رفسنجان ۴ امتیازی شد و در رتبه ششم قرار گرفت و در مقابل آلومینیوم با ۲ امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

تیم داوری: فرهاد امینی، بهزاد پناهی، رضا حیدری و مصطفی بینش/ ناظر: سعید بطایی

ترکیب ابتدایی آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، احسان قهاری، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، بهرام گودرزی، میلاد بدرقه، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، محمدامین کاظمیان، رضا جبیره و محمدمهدی لطفی.

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، حسن جعفری، مجید نصیری، محمدرضا مهدی زاده، میثم تیموری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، محمد علی نژاد، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و عیسی مرادی.

سرمربی: محرم نویدکیا

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.